آمار ها نشان میدهد بازدید “House of Dragon” بین پخش قسمت سوم و چهارم رشد پنج درصدی داشته است. بازدیدکنندگان سریال تقریبا رشد ثابتی داشته اند.
در آخرین اخبار تلویزیون آمده قسمت هفته ی پیش 2.474 میلیون بیننده و قسمت این یکشنبه 2.536 میلیون بیننده داشته است. ولی با حساب استریم بر روی سرویس HBO Max و سایر پلتفرم های HBO، Variety تایید کرده است که در مجموع هر هفته بعد از هر قسمت سریال 5 درصد افزایش مخاطب داشته است.
قسمت چهارم با عنوان “King of the Narrow Sea” که یکشنبه شب پخش شد، در حالی به روی آنتن رفت که هفته ی اول یکشنبه شب های فوتبالی در شبکه ی NBC پخش میشد. این برنامه برای تمام فصل یک سریال همزمان پخش میشه.
علاوه بر اون، سریال با برنامه “Last Week Tonight with John Oliver” که شبکه خودش رو داره و بعد از دو هفته به شبکه برگشته هم رقابت میکنه و باعث شده تایم پخش تکرار سریال به بعدتر موکول بشه.
مطالب مرتبط: نقد و بررسی کامل سریال “House of Dragon”
با پخش شدن قسمت سوم در آخر هفته ی روز کارگر کاهش پیدا کرده بود. (آمار کلی بازدید برای اون قسمت شامل استریم های اصلی در دسترس نبود) بنابراین به نظر میرسه سریال روند خوبی برای جذب مخاطب داره، هم برای سریال “House of Dragon” و هم برای کل فرانچایز “Game of Thrones”.
منبع: Variety
اضافه بر این، بازدید قسمت های پخش شده ی قبل “House of Dragon” هم داره با تاخیر حساب و بر کل بازدید ها افزوده میشه.
بر اساس صحبت های افسر مدیر مالی WBD گانر وایدن فلز، پریمیر قسمت اول که از همان اول هم پر بیننده ترین پریمیر تاریخ با ده میلیون بیننده بود، اکنون بیشتر از سی میلیون بازدید داشته است.
“خاندان اژدها” از همان قسمت های ابتدایی برای فصل دوم تمدید شده بود.