اپیزود 2 The Last of Us بیشترین رشد مخاطب در تاریخ HBO را داشت

اپیزود 2 The Last of Us

سریال The Last of Us همچنان در حال افزایش مخاطبان خود است. پس از به ثمر رساندن دومین نمایش خود در این شبکه این اقتباس اکنون یکی از بزرگ ترین و پرطرفدارترین اقتباس‌ها در تاریخ HBO است. رتبه‌بندی نیلسن از اپیزود 2 The Last of Us از 4.7 به 5.7 میلیون در پخش‌های آنلاین و HBO Max افزایش یافت که نشان‌دهنده رشد 22 درصدی بینندگان نسبت به اولین نمایش است. این بزرگترین رشد مخاطبان اصلی HBO از اولین نمایش تا هفته دوم نمایش این سریال است.

اپیزود 2 The Last of Us

افزایش مخاطبان ایپزود 2

این که اپیزود 2 The Last of Us با چنین اختلافی از اولین نمایش خود بهتر عمل کرد، موضوع شوکه کننده ای نیست. با توجه به شهرت اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی همیشه انتظار چنین استقبالی وجود دارد. اما چیزی که شوکه کننده است در واقع این است که کریگ مازن و نیل دراکمن چگونه از پس ساخت این سریال از روی بازی برآمده اند. بازی The Last of Us با بیش از 10 میلیون نسخه فروخته شده و جوایز فراوان به طور گسترده یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال ساخته شده است.

موفقیت های که این بازی به دست آورده به این معنی است که سازندگان سریال مجبور بودند برای بازسازی چیزی که سریال را خاص کند ایده پردازی های زیادی انجام دهند. سریال‌های شاخص دیگر مانند Halo و Resident Evil نتوانستند به طور کامل مخاطب را جذب کنند. آنها ثابت کردند که بین طرفداران اصلی بازی و سریال تفرقه ایجاد می شود یا اینکه از نظر گیمرها سریال ها یک فاجعه به تمام معنا هستند. برای اقتباس عالی از روی بازی ایده های زیادی پیاده سازی شد و نمایش ویژه ای به راه افتاد که در نهایت اچ‌بی‌او آن را به نمایش گذاشت و تحسین جهانی را برای نحوه به تصویر کشیدن لحظات آغازین حماسه احساسی ناتی داگ به دست آورد.

همانطور که انتظار می رفت، اپیزود 2 The Last of Us توانست مخاطبان بیشتری را جذب کند. این روند برای نمایش قسمت های بعدی هم احتمالا ادامه خواهد داشت. اپیزود اول به 18 میلیون بیننده رسیده است که تقریباً 4 برابر بیننده در روز اکران است. با توجه به اینکه آمار بینندگان در همان روز فقط حدود 20 تا 40 درصد از کل مخاطبان ناخالص یک قسمت را تشکیل می دهد. سریال هنوز هم فرصت زیادی برای به دست آوردن بینندگان بیشتر را دارد.

اپیزود 2 The Last of Us

The Last of Us برای HBO تاریخ سازی کرد

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 تا اینجای کار، The Last of Us یک شرط بندی درخشان از سوی HBO به نظر می رسد. بازیگر محبوب پدرو پاسکال در نقش جوئل (بازیگر سریال تاج و تخت) یک بازمانده و قاچاقچی سرسخت و غمگین است. که وظیفه دارد الی نوجوان (بلا رمزی) را از سراسر آمریکایی که توسط شیوع کوردیسپس ویران شده به سلامت بگذراند و او را به یک پایگاه در غرب برای ساخت واکسن این بیماری برساند. در طول سفر غم انگیز خود، آنها یاد می گیرند که برای بقا به یکدیگر تکیه کنند. گابریل لونا، آنا تورو، مرل داندریج، موری بارتلت، نیک آفرمن، ملانی لینسکی و روتینا وسلی بازیگران پر ستاره این اقتباس را تکمیل می کنند.

امسال همه به دنبال اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی است و The Last of Us کار خود را با سطح بالایی آغاز کرده است. اواخر امسال ایلومینیشن و نینتندو با فیلم برادران سوپر ماریو وارد بازی خواهند شد. در حالی که دیوید هاربر رهبری اقتباس گرن توریسمو را بر عهده دارد. و قرار است در تابستان امسال این اقتباس را اکران کند. همچنین ممکن است ما بتوانیم تاریخ انتشار پروژه های دیگری مانند Borderlands از Eli Roth و Peacock’s Twisted Metal را نیز در مقطعی از سال جاری ببینیم.

در حال حاضر قسمت های جدید The Last of Us یکشنبه ها از شبکه HBO و HBO Max پخش می شود. این سریال به وقت ایران صبح روزهای دوشنبه منتشر می شود.

منبع Collider

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =