تریلر انیمه Demon Slayer فصل سوم

Demon Slayer

تریلر انیمه Demon Slayer است. در ابتدا بهترین لحظات از دو فصل قبلی این سریال را نشان می‌دهد. سپس دید اولیه نسبت به فصل سوم را به نمایش می‌گذارد.

یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۶ قسمتی (فصل اول) نیز بر پایه نسخه مانگا و به کارگردانی هاروئو سوتوزاکی توسط استودیو یوفوتیبل ساخته شد که از آوریل ۲۰۱۹ تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹ در حال پخش بود. ادامه انیمه در یک فیلم سینمایی تحت عنوان شیطان‌کش: قطار موگن در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ پخش شد. فصل دوم این اثر در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۱ پخش شد.

 

داستان انیمه

در عصر تایشو ژاپن، تانجیرو کامادو پسری باهوش و مهربان است که همراه با خانواده‌اش در کوه ها زندگی می‌کند و از طریق فروش زغال چوب امرار معاش می‌کند. اما همه چیز زمانی که خانواده‌اش توسط شیطان ها (اُنی) مورد حمله قرار می‌گیرد، تغییر می‌کند. تانجیرو و خواهر کوچکترش نزوکو تنها بازماندگان این حادثه هستند. در این بین نزوکو تبدیل به شیطان می‌شود. اما به‌طور غیرمنتظره نشانه‌هایی از احساسات و تفکر انسانی از خود نشان می‌دهد. تانجیرو به منظور گرفتن انتقام و کمک به خواهرش و یافتن راهی برای تغییر دوباره وی به یک انسان، تبدیل به یک شکارچی و شیطان کش می‌شود.

تاریخ دقیق انتشار این انیمه مشخص نیست اما به نطر می رسد در نیمه دوم سال 2023 باشد.

تریلر انیمه Demon Slayer :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =