تریلر سریال George & Tammy با بازی جسیکا چستین

George & Tammy

جورج و تامی ( George & Tammy) یک مینی‌ سریال تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط آب سیلویا، کارگردانی جان هیلکوات ساخته شده است. داستان سریال در واقع زندگی نامه موسیقی دان هایی چون «تامی وینت» و «جورج جونز» را دنبال می کند. این سریال قرار است در 6 اپیزود پخش شود.

بیوگرافی تامی و جورج

تامی وینت تامی وینت  خوانندگی، ترانه‌سرا اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۹۸ میلادی فعالیت می‌کرد. جورج گلن جونز خواننده موسیقی کانتری، از سبک‌های موسیقی محلی آمریکا است. اعتیاد شدید به الکل و کوکائین بر زندگی مشترک جونز با وینت اثر منفی گذاشت و اعتبار هنری را کاهش داد. جورج چندین بار در حالت مستی تصادف کرد و در بیمارستان بستری شد و تحت مداوا قرار گرفت. این اعتیاد مشکلات جسمی و روحی بسیاری نیز برای او ایجاد کرد که داستان سریال بیشتر حول مشکلات جورج است.

بازیگران

بازیگران شامل: جسیکا چستین و مایکل شنون «استیو زن»، «کلی مک‌کورمک»، «کیتی میکسون»، و «والتون گاگینز» دیگر بازیگران هستند.

داستان سریال

وینت و جونز در سال ۱۹۶۹ زندگی مشترک خود را آغاز کردند در حالی که هر یک از آن‌ها ازدواج‌های سوم خود را تجربه می‌کرد. این دو بعدها طلاق گرفتند اما تا زمان مرگ وینت در سال ۱۹۹۸ در ۵۵ سالگی دوست ماندند.

قرار است در تاریخ 4 دسامبر 2022 در Showtime نمایش داده شود.

تریلر سریال George & Tammy:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =