تریلر فصل دوم سریال 2022 Alice in Borderland

Alice in Borderland

آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland) یک مجموعه تلویزیونی درام علمی-تخیلی ژاپنی است که بر اساس مانگایی به همین نام، توسط هارو آسو ساخته شده است. این سریال به کارگردانی Shinsuke Sato، بازیگرانی چون Kento Yamazaki و Tao Tsuchiya به عنوان متحدانی که در یک توکیوی متروکه به دام افتاده اند، بازی می کنند. جایی که آنها مجبور به رقابت در بازی های خطرناکی هستند که نوع و سختی آن با ورق بازی مشخص می شود شرکت کنند. پس از زنده ماندن از اولین بازی بازیکنان “ویزا” دریافت می کنند که هر چه بیشتر رقابت کنند تمدید می شود. اگر اعتبار ویزا منقضی شود. افراد با لیزرهای قرمز که از آسمان شلیک می شوند اعدام می شوند.

روند تولید

اولین بار در جولای 2019 اعلام شد. هر قسمت از سریال توسط ساتو، یوشیکی واتابه و یاسوکو کورامیتسو نوشته شده است. فیلمبرداری در آگوست آغاز شد. و در همان سال در دسامبر به پایان رسید. با لوکیشن هایی از جمله مناطق مختلف شیبویا، و یک استودیوی صفحه سبز که به عنوان کپی از گذرگاه محبوب شیبویا، جایی که بخش بزرگی از سریال در آن اتفاق می افتد، عمل می کند. در یک همکاری بین‌المللی Digital Frontier ژاپن با تیم‌هایی از سنگاپور، ایالات متحده و هند برای افزودن جلوه‌های بصری کار کرد، موسیقی‌های موجود در این مجموعه توسط یوتاکا یامادا یکی از همکاران ساتو ساخته شد.

فصل اول Alice in Borderland در 10 دسامبر 2020 در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال برای اکشن، فیلمبرداری، و اجراها نقدهای مثبتی دریافت کرد. دو هفته پس از انتشار فصل اول نتفلیکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که قرار است در 22 دسامبر 2022 پخش شود.

تریلر فصل دوم سریال 2022 Alice in Borderland:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =