تریلر فصل سوم سریال Dead to Me

Dead to Me

Dead to Me یک مجموعه تلویزیونی کمدی سیاه آمریکایی است که توسط لیز فلدمن ساخته شده و توسط فلدمن، ویل فرل، آدام مک کی و جسیکا البام تهیه شده است. این سریال در 3 می 2019 در نتفلیکس پخش شد و کریستینا اپل‌گیت و لیندا کاردلیانی در نقش دو زن غمگینی که در طول درمان به هم می پیوندند، بازی می کنند. فصل اول نقدهای مثبتی دریافت کرد. ژوئن 2019، نتفلیکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که در 8 می 2020 منتشر شد. در هفتاد و یکمین دوره جوایز پرایم تایم امی، اپل‌گیت نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی شد.

جولای 2020، این سریال برای فصل سوم و آخرین تمدید شد. به دلیل همه‌گیری COVID-19، تولید فصل سوم تا اواسط سال 2021 به تعویق افتاد و سپس با تشخیص بیماری ام اس اپل گیت بیشتر به تعویق افتاد. فصل سوم و آخر هم اکنون در 17 نوامبر 2022 منتشر خواهد شد.

در هفتاد و دومین دوره جوایز پرایم تایم امی، این نمایش چهار نامزدی دریافت کرد که شامل جایزه Primetime Emmy برای سریال کمدی برجسته و دو جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی برای Applegate و Cardellini شد.

 

داستان سریال

در مورد زنی به نام «جن» با بازی اپل‌گیت است. که به تازگی شوهر خود را در یک سانحه‌ی رانندگی از دست داده و به دنبال راننده‌ی فراری قاتل اوست. «جودی» با بازی کاردلینی نیز زنی خوش‌بین با روحیه‌ای شاد است. که اخیراً یکی از نزدیکانش را از دست داده است. وقتی این دو یکدیگر را ملاقات می‌کنند علی‌رغم روحیات متناقض‌شان با هم رابطه‌ی دوستانه برقرار می‌کنند.

فصل سوم این سریال در ۱۷ نوامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر سریال Dead to Me:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =