تریلر فیلم 2022 Poker Face با بازی راسل کرو

2022 Poker Face

“Poker Face” یک فیلم هیجان انگیز با بازی راسل کرو و لیام همسورث که به زودی اکران می شود.کرو همچنین کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت که قرار است در تاریخ 16 نوامبر در سینماها اکران شود. این فیلم در 22 نوامبر روی پلتفرم های دیجیتالی عرضه خواهد شد.

لیام همسورث که برادر بزرگترش کریس در کنار کرو در فیلم Thor 4 بازی کرد. در حال حاضر فیلم Lonely Planet با لورا درن را در حال تولید دارد. او بیشتر برای «Hunger Games» و «آخرین آهنگ» شناخته شده است. جدیدترین کار راسل کرو فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول و دیزنی به کارگردانی «تایکا وایتیتی» بود که در آن نقش «زئوس» را بازی کرده بود. او «پوکر فیس» را تابستان سال گذشته و در حین قرنطینه استرالیا به دلیل همه گیری کرونا فیلمبرداری کرد.

 

داستان فیلم

«پوکر فیس» که در دنیای شرط‌بندی‌های پرمخاطره اتفاق می‌افتد. کرو در نقش میلیاردر فناوری و قمارباز جیک فولی بازی می‌کند. که به بهترین دوستانش فرصتی برای بردن پول بیشتر از آنچه که تا به حال در رویا داشته‌اند، ارائه می‌کند. اما برای بازی کردن آنها باید از رازهای خود چشم پوشی کنند. همان طور که این افراد مشغول بازی هستند خطراتی نیز آن ها را تهدید می کند.

تریلر فیلم 2022 Poker Face:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سه =