تریلر فیلم 2023 CHAMPIONS با بازی وودی هرلسون

تریلر فیلم 2023 CHAMPIONS

تریلر فیلم قهرمانان (CHAMPIONS) توسط فوکوس فیچرز منتشر شد. این فیلم به کارگردانی «بابی فارلی» در ماه مارس اکران می شود. «قهرمانان» اولین فیلم انفرادی فارلی در مقام کارگردان است. او فیلم‌های کمدی (There’s Something About Mary)، (Me, Myself & Irene) و (Dumb and Dumber To) را با همکاری برادرش «پیتر فارلی» کارگردانی کرده است. فارلی‌ها در سال ۱۹۹۶ و با فیلم (Kingpin) سابقه همکاری با هارلسون را دارند. «پیتر فارلی چندین فیلم از جمله «کتاب سبز» (Green Book) را بدون برادر ساخته است. «مارک ریتزو» نویسنده فیلمنامه این فیلم به تهیه‌کنندگی «پل بروکس» و «اسکایت نایمایر» است.

 

بازیگران فیلم

وودی هرلسون، ارنی هادسون، چیچ مارین، مت کوک، کیتلین اولسون، مدیسون تولین، جاشوا فلدر، کوین ایانوچی، اشتون گانینگ و متیو فون در آه ایفای نقش می‌کنند.

 

داستان فیلم

هارلسون در این فیلم نقش «مارکوس آلدریج» را بازی می‌کند.‌ یک مربی بسکتبال تندخو که پس از چند باخت از سمتش برکنار شده و به دنبال تصادف با خودروی پلیس به دردسرهای حقوقی می‌افتد. او از سوی دادگاه مأموریت پیدا می‌کند که مربی تیم بسکتبال ناتوانان ذهنی شود. دیگر بازیگران فیلم «کیتلین اولسن» ستاره «فیلادلفیا همیشه آفتابی است»، «ارنی هادسون»، «چیچ مارین» و «مت کوک» خواهند بود.

فیلم «قهرمانان» در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

تریلر فیلم 2023 CHAMPIONS:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =