تریلر فیلم Chevalier 2022 زندگی نامه موتزارت سیاه

Chevalier

Chevalier یا شوالیه یک فیلم زندگی‌نامه‌ای محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی استفان ویلیامز و نویسندگی استفانی رابینسون است که بر اساس زندگی موسیقی ‌دان فرانسوی-کارائیب شوالیه دو سنت ژرژ با بازی کلوین هریسون جونیور، ساخته شده است. اولین نمایش جهانی آن در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۲ بود.

این فیلم قرار است در 7 آوریل 2023 توسط Searchlight Pictures اکران شود.

 

داستان زندگی موتزارت سیاه

جوزف بولون در سال 1745 در دریای کارائیب فرانسه به دنیا آمد. او پسر یک برده آفریقایی و صاحب مزارع فرانسوی است. جوزف آهنگساز و ویولونیست با استعدادی است. همچنین یک شمشیرباز بسیار قهار است. با این حال، او یک رابطه با یک نجیب زاده فرانسوی آغاز می کند که جایگاه او نابود می کند. علاوه بر این، او با ماری آنتوانت ملکه فرانسه درگیر می شود. شاید کمتر کسی نام این موسیقی دان را شنیده باشد. اما با ساخت این فیلم سعی شده که اطلاعات بیشتری در مورد زندگی او ارائه شود.

 

داستان فیلم

داستان زندگی از ظهور و تجدید حیات شوالیه دو سنت ژرژ تا ویولن نوازی و آهنگسازی فرانسوی-کارائیب (که گاهی با نام مستعار «موتزارت سیاه» از او یاد می شود) را به تصویر می کشد. اما یک زندگی عاشقانه پیچیده و نژادپرستی رژیم باستانی منجر به درگیری با او ماری آنتوانت ملکه فرانسه می شود. در اینجا او مجبور است زندگی خود را تغییر دهد.

تریلر فیلم Chevalier 2022:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =