تریلر فیلم 2022 Hunt به کارگردانی لی جونگ بازیگر Squid Game

2022 Hunt

شکار ( 2022 Hunt) یک فیلم اکشن جاسوسی کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۲ توسط لی جونگ جائه در اولین فیلم کارگردانی خود با بازی لی و جونگ وو سونگ کارگردانی شد. این فیلم به بخش غیر رقابتی نمایش نیمه شب در جشنواره فیلم کن 2022 دعوت شد. این فیلم در 10 اوت 2022 در کره جنوبی به نمایش درآمد.

داستان فیلم

در دهه 1980، زمانی که دیکتاتوری نظامی به اوج خود رسید، رئیس واحد خارجی KCIA پارک پیونگ هو (لی جونگ جائه) و رئیس واحد داخلی کیم جونگ-دو (جونگ وو سونگ) مأمور کشف یک جاسوس کره شمالی شناخته شده شدند. به عنوان جاسوس که عمیقاً در آژانس آنها نفوذ کرده است. هنگامی که جاسوس شروع به افشای اطلاعات فوق سری می کند که می تواند امنیت ملی را به خطر بیندازد. هر دو واحد مأمور تحقیق در مورد یکدیگر می شوند. در این شرایط پرتنش که اگر نتوانند هدف را پیدا کنند، ممکن است خودشان متهم شوند. پیونگ هو و جونگ دو به آرامی شروع به کشف حقیقت می کنند و از نقشه ای غیرقابل تصور برای ترور رئیس جمهور کره جنوبی آگاه می شوند.

فیلم به وقایع تاریخی واقعی در دهه 1980 می پردازد. 18 مه جنبش دموکراتیک سازی گوانگجو (1980)، فرار خلبان کره شمالی لی اونگ پیونگ (1983) و حمله تروریستی آنگ سان (1983).

تریلر فیلم 2022 Hunt:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =