تریلر فیلم I Wanna Dance with Somebody؛ بیوگرافی ویتنی هیوستون

بیوگرافی ویتنی هیوستون

I Wanna Dance with Somebody یک فیلم بیوگرافی-موسیقی آمریکایی است که بر اساس زندگی نماد پاپ آمریکایی ویتنی هیوستون ساخته شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده کاسی لمونز و نویسندگی آنتونی مک کارتن است و کلایو دیویس، تهیه کننده سابق هیوستون به عنوان تهیه کننده در این فیلم خدمت کرده است. نائومی آکی در نقش هیوستون و استنلی توچی در نقش دیویس در کنار اشتون سندرز، تامارا تونی، نافیسا ویلیامز و کلارک پیترز در نقش های فرعی بازی می کنند.

 

ویتنی هیوستون

ویتنی الیزابت هیوستون (به انگلیسی: Whitney Elizabeth Houston؛ ۹ اوت ۱۹۶۳ – ۱۱ فوریه ۲۰۱۲) خواننده و بازیگر آمریکایی بود. کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۰۹ رکورد «جایزه‌دارترین هنرمند زن تاریخ» را به نام ویتنی هیوستون ثبت کرد. او در طی بیش از سه دهه فعالیت هنری‌اش ۴۱۵ جایزه دریافت کرد و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آثارش در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران هاست.

در ۱۱ فوریه ۲۰۱۲، هیوستون را مرده در وان حمام اتاقش در هتل بورلی هیلتون واقع در بورلی هیلز، کالیفرنیا پیدا کردند. گزارش پزشک قانونی نشان داد که وی به علت بیماری قلبی و مصرف کوکائین در وان از حال رفته و تصادفاً غرق شده‌است. خبر درگذشت وی همزمان با مراسم گرمی ۲۰۱۲ بود

 

داستان فیلم

نگاهی به زندگی و حرفه شخصیت فرهنگی و بیوگرافی ویتنی هیوستون.

I Wanna Dance with Somebody قرار است در 23 دسامبر 2022 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده اکران شود.

تریلر فیلم I Wanna Dance with Somebody:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =