تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023

Indiana Jones and the Dial of Destiny

ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) یک فیلم اکشن ماجراجویی آمریکایی است که هریسون فورد در نقش باستان شناس ایندیانا جونز در پنجمین و آخرین قسمت از سری فیلم های ایندیانا جونز بازی می کند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز منگولد است که فیلمنامه آن را با Jez Butterworth و John-Henry Butterworth نوشته است. این اولین فیلم از این مجموعه است که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و داستانی به نویسندگی جورج لوکاس ساخته نشده است و در عوض اسپیلبرگ و لوکاس به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. جان ریس دیویس دوباره نقش خود را در نقش صلاح بازی می کند و بازیگران جدید عبارتند از فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، شانت رنه ویلسون، توماس کرچمن، توبی جونز، بوید هالبروک، اولیویه ریشترز، اتان ایزیدور و مدز میکلسن.

 

روند تولید

 دیوید کوپ در نهایت برای نوشتن پنجمین فیلم در سال 2016 استخدام شد و تاریخ اکران آن برای سال 2019 تعیین شد. اگرچه این کار چندین بار به دلیل بازنویسی فیلمنامه به تعویق افتاد. جاناتان کاسدان به عنوان جایگزین Koepp در سال 2018 استخدام شد و Koepp دوباره در سال 2019 روی فیلمنامه کار می کرد. قبل از اینکه در نهایت پروژه را ترک کند. اسپیلبرگ قرار بود این فیلم را کارگردانی کند. اما در سال 2020 از سمت خود کنار رفت و منگولد جای او را گرفت. فیلمبرداری در ژوئن 2021 آغاز شد و در فوریه 2022 به پایان رسید. مکان های فیلمبرداری در سراسر بریتانیا در انگلستان و اسکاتلند، ایتالیا و مراکش است.

این فیلم قرار است در تاریخ 30 ژوئن 2023 توسط والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز در سینماهای ایالات متحده اکران شود، پس از چندین تاخیر ناشی از قرنطینه‌های COVID-19.

تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =