تریلر مینی سریال SAS: Rogue Heroes اثر سازندگان پیکی بلایندرز

SAS: Rogue Heroes

SAS: Rogue Heroes یک درام تاریخی است که توسط استیون نایت خالق «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) نوشته شده است. بر اساس کتابی به همین نام اثر بن مکینتاایر ساخته شده است. استوین همچنین خالق آثار دیگری چون فیلمنامهٔ Taboo (۲۰۱۷)، Dirty Pretty Things (۲۰۰۲) و Eastern Promises (۲۰۰۷) است و دو فیلمِ Locke (۲۰۱۳) و Hummingbird  (۲۰۱۳) و سریال See (۲۰۱۹) را نوشته و کارگردانی کرده‌است. استیون نایت موفق شد برای نوشتنِ فیلم‌نامهٔ Dirty Pretty Things در رشتهٔ بهترین فیلم‌نامهٔ غیراقتباسی نامزد جایزه اسکار شود.

داستان سریال

شکل گیری سرویس هوایی ویژه در طول جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. همچنین روایت داستانی در مورد افسری جوان به نام «دیوید استرلینگ» روایت می‌کند. دیوید پس از مصدومیت در حین انجام تمرین در بیمارستان بستری است. در این طرح‌هایی برای پرواز می‌ریزد که تمانی قوانین پذیرفته‌شده جنگاوری مدرن را زیرسؤال می‌برد.

بازیگران

«کانر سوییندلز» در نقش استرلینگ ظاهر شده و در کنار «جک اوکانل»، «دومینیک وست»، «آلفی آلن (بازیگر سریال بازی تاج و تخت)»، «تام گلین-کارنی» و « صوفیا بوتله » دیده خواهد شد. «تام شانکلند» کارگردان سریال و «استیون اسمال‌ویل»، « مارتین هاینز »، «اما کینگزمن-لوید»، و «تامی بالفین» تهیه‌کنندگان این سریال هستند که در مراکش و بریتانیا فیلمبرداری شده است.

این سریال قرار است در پاییز 2022 منتشر شود.

تریلر سریال SAS: Rogue Heroes 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =