دومین تریلر رسمی سریال The Peripheral با بازی کلویی گریس مورتس

سریال The Peripheral

سریال The Peripheral یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط اسکات اسمیت تهیه و ساخته شده است. این فیلم توسط آمازون تولید شده و بر اساس کتابی به همین نام در سال 2014 نوشته ویلیام گیبسون است. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان Westworld، به همراه آتنا ویکهام، استیو هوبان و وینچنزو ناتالی، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند. این سریال قرار است در تاریخ 21 اکتبر 2022 در Amazon Prime Video پخش شود.

آثار مورتس

مشهورترین فیلم‌های او تام و جری (فیلم ۲۰۲۱)،۵۰۰ روز سامر، دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه، کیک-اس، بگذار وارد شوم، هوگو، سایه‌های سیاه، کری، اگر زنده بمانم، ایکوالایزر و آموزش اشتباه کامرون پست می‌باشند. کارهای وی به عنوان مدل برای مجله‌های ووگ، ماری کلر و ال انجام شده‌است.

در سال ۲۰۱۰، کلویی در نقش هیت گرل در فیلم کیک-اس به کارگردانی متیو وگن و با تهیه‌کنندگی برد پیت ظاهر شد که توانست توجه تمامی صاحب‌نظران را به خود جلب کرده و انتقادهای مثبت فراوانی دریافت کرد. فیلم کیک-اس اقتباسی از کتابی کمیک منتشر شده در سال ۱۹۹۹ توسط مارک میلار و جان رومیتا می‌باشد.

داستان سریال

این سریال که از رمان علمی-تخیلی «ویلیام گیبسون» اقتباس شده در مورد شخصیتی به نام «فلین فیشر» با بازی مورتس است که در گوشه‌ای فراموش‌شده از آمریکای آینده می‌کوشد بنیان خانواده‌اش را حفظ کند. فلین زنی زیرک و جاه‌طلب است که بخت با او یار نبوده. او آینده‌ای برای خود متصور نیست، تا اینکه آینده او را فرامی‌خواند.

تریلر سریال The Peripheral:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =