دومین تریلر فیلم 2022 Emancipation با بازی ویل اسمیت

Emancipation

رهایی (Emancipation) یک فیلم اکشن تاریخی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی آنتوان فوکوا و نویسندگی ویلیام ان. کولاژ است. در این فیلم ویل اسمیت، بن فاستر و چارمین بینگوا ایفای نقش می کنند.

Emancipation اولین نمایش خود را در 1 اکتبر 2022 در واشنگتن دی سی داشت و قرار است در تاریخ 2 دسامبر 2022 در سینماهای منتخب اکران شود. در 9 دسامبر 2022 توسط Apple TV+ منتشر خواهد شد.

بازیگران

ویل اسمیت در نقش پیتر، بن فاستر در نقش فاسل، چارمین بینگوا در نقش دودین، گیلبرت اوور در نقش گوردون، مصطفی شاکر در نقش آندره کایلو، استیون آگ در نقش گروهبان هاوارد، گرانت هاروی در نقش لیدز، رونی جن بلوینز در نقش هرینگتون، جیسون وارنر اسمیت در نقش کاپیتان جان لیونز، جبار لوئیس در نقش توماس

داستان فیلم

مردی به نام پیتر که به عنوان برده گرفته شده پس از شلاق زدن تا حد مرگ، از مزرعه ای در لوئیزیانا فرار می کند. شکارچیان برده را فریب می دهد و به سمت شمال می رود. در آنجا به ارتش اتحادیه می پیوندد. این فیلم بر اساس داستان واقعی گوردون ساخته شده است. عکس‌هایی از کمر برهنه‌اش که زخم شلاق های ناظر بر روی آن دیده میشد در سال 1863 در سرتاسر جهان منتشر شد و جنبش لغو ظلم بردگی آمریکا را اثبات کرد.

تریلر فیلم 2022 Emancipation:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هشت =