متیو مک کانهی و وودی هارلسون به سریال کمدی بدون عنوان محصول Apple Tv پیوستند!

متیو مک کانهی و وودی هارلسون به سریال کمدی-عاشقانه بدون عنوان ساخته ی دیوید وست و محصول Apple Tv پیوستند!

استریم اپل تیوی بازیگران اصلی فصل اول سریال تحسین شده True Detective. را برای یک پروژه ی کمدی دورهم جمع کرده است. متیو مک کانهی و وودی هارلسون به سریال کمدی و عاشقانه ای بدون عنوان پیوستند. دیوید وست خالق و نویسنده ی این سریال است.

این سریال 10 قسمت، 30 دقیقه ای دارد. متیو مک‌کانهی و وودی هرلسون در این سریال کمدی نقش های شخصیت های واقعی خودشون را ایفا میکنند. سریال داستان عاشقانه دو دوست عجیب و غریب است. زمانی که خانواده های این دو دوست سعی می کنند با هم در مزرعه متیو (با بازی مک کانهی) در تگزاس زندگی کنند. زندگی متیو و وودی کاملا تغییر میکند.

متیو مک کانهی و وودی هارلسون

وست رید، که نویسنده/تهیه کننده اجرایی سریال Schitt’s Creek نیز بود، در کنار هارلسون و مک‌کانهی، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، مت تونل، بیل بست و جرمی پلاگر، به‌عنوان تولیدکننده اجرایی حضور خواهد داشت.

مک کانهی و هارلسون در فصل اول سریال True Detectiveمحصول HBO که در سال 2014 پخش شد با یکدیگر در یک سریال موفق همبازی شدند. با این حال، این دو سال‌ها با هم دوست هستند. قبلاً در سال 1998. زمانی که به هالیوود آمدند، در فیلم EDtv. به کارگردانی ران هاوارد (کارگردان Rush و Cinderella Man) و در سال 2008 در فیلم Surfer Dude با هم بازی کردند. متیو مک کانهی و وودی هارلسون در این فیلم ها موفق نبودند.

متیو مک کانهی و وودی هارلسون

از نکات جالب این دو بازیگر این است که آنها به طور منظم تعطیلات را با هم می گذرانند، چیزی که به عنوان یک «تور دوستی» توصیف می کنند، متیو مک کانهی چند روز دیگر با انیمیشن  Agent Elvis  محصول نتفلیکس به نلویزیون باز میگردد. وودی هارلسون نیز در فیلم CHAMPIONS ایفای نقش کرده است که یک هفته ی دیگر اکران میشود.

منبع : خبرگذاری ددلاین

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هفت =