گریم 2 ساعت و نیمه برای تغییر شکل آنا د آرماس به مرلین مونرو

مرلین مونرو

آنا د آرماس ستاره  فیلم بلوند هر روز دو ساعت و نیم به آرایش مو و آرایش می پرداخت تا نقش مرلین مونرو، بازیگر مشهور هالیوود را بازی کند.

آنا د آرماس دو ساعت و نیم را روی صندلی گریم گذراند و تبدیل به مرلین مونرو برای فیلم بلوند به کارگردانی اندرو دومینیک شد. این فیلم اکنون در نتفلیکس پخش می شود. د آرماس از زمانی که در سال 2019 در فیلم معمایی Knives Out مورد تحسین قرار گرفت. به یک ستاره تبدیل شد. در فیلم بلوند د آرماس نقش قهرمان فیلم را بازی می کند تا با چالش های زندگی مرلین مونرو بازیگر فقید هالیوود رو به روش ود.

فیلم بلوند بینندگان را به سفر در یک نسخه داستانی از زندگی مونرو بر اساس رمان جویس کارول اوتس به همین نام می برد. این فیلم در ماه‌های منتهی به اکران خود به دلیل محبوبیت د آرماس چهره شناخته شده، در مرکز آن رتبه بندی NC-17 مورد بحث قرار گرفته است. در حالی که خود فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرده است. تا حدی به دلیل محتوای بزرگسالانه، منتقدان بازی د آرماس در نقش مرلین مونرو را تحسین کرده‌اند.

رئیس بخش گریم بلوند، تینا روسلر کروین و رئیس بخش مو، جیمی لی مک‌اینتاش با ورایتی صحبت کردند و توضیح دادند که چگونه د آرماس را برای این فیلم آماده کردند. روند آمادگی و گریم برای فیلم بلوند هر روز دو ساعت و نیم طول می‌کشید. کروین توضیح داد که آنها به دنبال این بودند که “مرلین مد نظر خود را را در آنا پیدا کنند و موها و آرایش آنا را مانند مرلین تغییر دهند. تا به این صورت بتوانند خود مرلین را تعریف کنند و او را به بهترین شکل نمایش دهند.” فرآیند گریم و آماده شدن آرایش آنا شامل یک کلاه سیلیکونی برای پوشاندن موهای پرپشت و تیره د آرماس و تغییر به شکل مرلین بود. لنزهای تماسی آبی و مژه‌های مصنوعی برای تغییر ظاهر چشم‌های د آرماس، و ایجاد کانتور بر روی صورت آنا بنا به شرایط سنی که در فیلم وجود دارد. در بعضی سکانس ها جوان تر و در برخی دیگر کمی سن بیشتری دارد.

مطالب مرتبط: کریس ایوانز؛ آنا د آرماس برای Blonde برنده اسکار می شود

مرلین مونرو

مقایسه آنا د آرماس با زندگی واقعی مرلین مونرو

بلوند همچنین چند صحنه از کارنامه سینمایی مونرو را بازسازی می‌کند و به بخش‌های آرایش مو و گریم وظیفه تکراری و پر زحمتی را می‌دهد. این یکی از تأثیرگذارترین جنبه های فیلم است و ارزش زمانی را که د آرماس هر روز روی صندلی می گذراند، دارد. کار سخت تیم‌های آرایش مو و آرایش صورت، بازی او را در نقش مونرو به بهترین شکل ممکن نشان می دهد و به عناصر معتبرتر فیلم کمک می‌کند. حتی کریس ایوان همبازی آنا در فیلم Knives Out در سر صحنه فیلمبرداری فریب خورد و او را با مونرو واقعی اشتباه گرفت.

با این حال، کروین در نظرات خود توضیح می‌دهد که تیم‌های آرایش مو و آرایش مجبور بودند چهره واقعی د آرماس را طوری طراحی و گریم کنند که نشان دهنده چهره مرلین زیبا و بی نقص باشد. در هر صورت ما نباید به خاطر لهجه یا چهره فیلم و داستان زندگی مرلین را برسی کنیم و آن را مورد قضاوت قرار دهیم. این فیلم را می توان بر اساس احساساتی که در رابطه با مرلین مونرو است باید ارزیابی شود. همچنین اینکه مرلین چه مشکلاتی در زندگی خود داشت و چگونه توانست با آن ها مقابله نماید. آنا نوانست این نقش را به خوبی و زیابیی هر چه تمام تر ایفا نماید و تعادل خوبی بین تقلید لهجه، همانند سازی چهره و بازیگری ایجاد نماید.

منبع Screenrant

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 10 =