اولین تریلر فیلم 65 در ژانر علمی تخیلی با بازی آدام درایور

فیلم 65

۶۵ یک فیلم علمی تخیلی دلهره‌آور آمریکایی به کارگردانی اسکات بک و برایان وودز است. تهیه کننده این فیلم سم ریمی است. بازیگران آن آدام درایور، آریانا گرینبلات و کلوئی کلمن هستند. فیلم 65 تازه‌ترین فیلم درایور پس از (White Noise) «نوآ بامبک» است.

در سپتامبر 2020، آدام درایور برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرد. دو ماه بعد، آریانا گرینبلات به بازیگران پیوست.در دسامبر 2020، کلویی کلمن به بازیگران پیوست. فیلمبرداری در 16 نوامبر 2020 در نیواورلئان آغاز شد. فیلمبرداری همچنین در جنگل ملی کیساچی در ورنون پریش، لوئیزیانا در ژانویه 2021 انجام شد.

در فوریه 2021، اعلام شد که دنی الفمن آهنگسازی این فیلم را انجام می دهد. که قبلاً با ریمی در پروژه‌های کارگردانی او همکاری کرده بود.

 

داستان فیلم

خلبان میلز پس از یک سقوط فاجعه بار در یک سیاره ناشناخته، به سرعت متوجه می شود که روی زمین گیر افتاده است. اما درزمان 65 میلیون سال پیش. سیاره زمین در 65 میلیون سال پیش مملو از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ (از جمله دایناسورها) است. میلز باید برای نجات جان خود و همراهمش که دختری به نام کوآ مبارزات زیادی را انجام دهد تا بتواند از این سیاره و موجودات عظیم الجثه و خطرناک آنن نجات پیدا کند.

«۶۵» قرار است در 10 مارس ۲۰۲۳ توسط سونی پیکچرز منتشر شود.

 تریلر فیلم 65:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + بیست =