اولین تریلر فیلم Scream 6 با بازی جنا اورتگا

تریلر فیلم Scream 6

جیغ 6 (Scream 6) یک فیلم اسلشر آمریکایی در حال توسعه به کارگردانی تایلر گیلت و مت بتینلی-اولپین، به نویسندگیِ جیمز وندربیلت و گای بوسیک ساخته شده است. خالق اصلی اثر یعنی کوین ویلیامسون است به عنوان تهیه‌کنندهٔ اجرایی در این فیلم حضور دارد. این ششمین قسمت از سری فیلم‌های جیغ و دنبالهٔ مستقیم جیغ (۲۰۲۲) خواهد بود و قرار است در ۳۱ مارس ۲۰۲۳ منتشر شود.

در این فیلم ملیسا باررا، جنا اورتگا (ونزدی آدامز)، هیدن پنیتیر، کورتنی کاکس، جاسمین ساووی براون و میسون گودینگ بازی می‌کنند که همگی همان نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده اند. 

درموت مالرونی و هنری چرنی نیز به بازیگران می‌پیوندند. نو کمبل ستارهٔ فرانچایز اعلام کرد که به این فیلم باز نمی گردد. زیرا پیشنهاد ارائه‌شده به او راضی کننده نبود. جیغ ۶ اولین فیلم از این فرنچایز خواهد بود که کمبل در آن ظاهر نمی‌شود.

 

داستان فیلم

این فیلم با بازماندگان آخرین قتل‌های گوست‌فیس ادامه می‌یابد که وودزبورو را پشت سر می‌گذارند و فصل جدیدی را در شهر نیویورک آغاز می‌کنند.

این فیلم با بازماندگان آخرین قتل‌های Ghostface، خواهران سامانتا و تارا کارپنتر و دوقلوهای چاد و میندی میکس ادامه می‌یابد که وودزبورو را پشت سر می‌گذارند و فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز می‌کنند. اما دوباره با یک سری مشکل مواجه می‌شوند. قتل هایی که توسط یک قاتل جدید Ghostface انجام می شود.

تریلر فیلم Scream 6:

آخرین مطالب

یک پاسخ

  1. اقا خدایی یکی جواب بده
    اون ۵ قسمتی که الان هست ربطی به هم دارن
    یعنی میتونم فقط ۶رو ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =