باکس آفیس: «Woman King» با افتتاحیه 19 میلیون دلاری

Woman King

مستند دیوید بویی بریت مورگن با نام “Moonage Daydreams” با افتتاحیه ای قوی در Imax کار خود را شروع کرد. The Woman King با بازی بازیگر برنده اسکار وایولا دیویس با افتتاحیه 19 میلیون دلاری پس از کسب امتیاز A+ CinemaScore از تماشاگران، توانست در صدر بهترین ها در این هفته باشد.

Woman King بیش از حد انتظار عالی بود ( با 15 تا 18 میلیون دلار افتتاح شد. اگرچه سونی فقط 12 میلیون دلار اعلام کرده بود). این فیلم کاملاً زنانه و به رهبری سیاه‌پوستان با ۶.۸۵ میلیون دلار فروش در جمعه آغاز شد که شامل ۱.۷ میلیون دلار در پیش ‌نمایش پنجشنبه‌ بود.

Woman King

این حماسه تاریخی توسط جینا پرینس-بایتوود بر اساس فیلمنامه ای از دانا استیونز و بر اساس داستانی از ماریا بلو و استیونز در مورد آگوجی، یک ارتش تماما زن در پادشاهی داهومی آفریقای غربی در قرن 18 و 19ساخته شده است.

بر اساس سرویس خروجی PostTrak، 58 درصد از خریداران بلیط را زنان تشکیل داده اند.. سیاه ‌پوستان سینما 56 درصد از تماشاگران را تشکیل می‌دادند و پس از آن لاتین ‌تبارها و آسیایی‌ها قرار داشتند. این فیلم از اولین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم تورنتو در 9 سپتامبر نقدهای مثبتی دریافت کرد. در حال حاضر امتیاز 93 درصد منتقدان را در Rotten Tomatoes به خود اختصاص داده است.

گزارش شده است که تولید Woman King 50 میلیون دلار هزینه داشته است. بدون احتساب هزینه های بازاریابی و توزیع. سوسو امبادو، لاشانا لینچ، شیلا آتیم، هیرو فاینس تیفین و جان بویگا نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

Woman King

آمار فروش فیلم های دیگر

دو فیلم تخصصی به غیر از Woman King به طور گسترده اکران شدند: فیلمPearl  که در آن Mia Goth به عنوان شخصیت اصلی این نقش را بازی می‌کند. همچنین فیلم See How They Run. فیلمPearl  از 2935 سینما 3.1 میلیون دلار به دست آورد تا با فیلم See How They Run برابری کند که به همین ترتیب 3.1 میلیون دلار فروش کرد. هر دو امتیاز B-CinemaScore را دریافت کردند. بازیگران گروه How They Run See شامل آدریان برودی، دیوید اویلوو هستند. سام راکول، سائورس رونان و روث ویلسون.

فیلم بیوگرافی دیوید بووی برت مورگن Moonage Daydream را در اجرای ویژه Imax افتتاح کرد. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد، با میانگین پیش بینی شده 1.2 میلیون دلار فروش کرد که بهترین فیلم آخر هفته بود و به اندازه ای بود که در رتبه 10 قرار گرفت. برای اطلاع از آمار دقیق فروش فیلم ها به بخش باکس آفیس مووی ۲۱ سر بزنید.

Fathom و Lionsgate نمایش‌های ویژه فیلم Clerks III اثر کوین اسمیت را در 830 سینما با پیش‌بینی فروش آخر هفته 565000 دلار و مجموع 2 میلیون دلار افزایش دادند. خارج شدن از محدوده 10 فیلم برتر Running the Bases بود. این فیلم مستقل مذهبی مبتنی بر دین از 1080 سینما به 505000 دلار رسید.

 

منبع Hollywoodreporter

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =