تریلر فیلم استاپ موشن 2022 Pinocchio اثر دل تورو

فیلم 2022 Pinocchio

پینوکیو (به انگلیسی: Pinocchio) یک فیلم آمریکایی رو به انتشار در ژانر موزیکال، فانتزی و استاپ موشن به کارگردانی گیرمو دل تورو و مارک گوستافسون است. این فیلم بر پایهٔ طرحی داستانی از رمان ماجراهای پینوکیو نوشتهٔ کارلو کلودی ساخته شده‌است.

پینوکیو (Pinocchio) یک فیلم پویانمایی کمدی-درام موزیکال فانتزی استاپ موشن محصول 2022 به کارگردانی گیرمو دل تورو و مارک گوستافسون، بر اساس فیلمنامه ای نوشته دل تورو، متیو رابینز و پاتریک مک هیل است. این فیلم بر اساس طرح گریس گریملی از نسخه 2002 رمان ایتالیایی ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کولودی در سال 1883 ساخته شده است.

پینوکیو که توسط Netflix Animation، The Jim Henson Company و ShadowMachine تهیه شده است، در ابتدا قرار بود این فیلم در سال 2013 یا 2014 منتشر شود. اما این پروژه به حالت تعلیق درآمد. در ژانویه 2017 مک‌هیل برای نوشتن فیلمنامه اعلام آمادگی کرد. اما تولید در نوامبر 2017 به حالت تعلیق درآمد. زیرا هیچ استودیویی حاضر به تامین مالی نبود. سال بعد پس از خرید توسط نتفلیکس دوباره احیا شد.

پینوکیو ساخته گیلرمو دل تورو اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم BFI لندن در 15 اکتبر 2022 داشت. این فیلم قرار است در تاریخ 9 نوامبر 2022 در سینماهای منتخب اکران شود. قبل از آن در 9 دسامبر توسط نتفلیکس.

 

داستان

بازگویی افسانه معروف کارلو کولودی در مورد عروسکی چوبی که زنده می شود و رویای تبدیل شدن به یک پسر واقعی را در سر می پروراند در ایتالیای فاشیست دهه 1930 اتفاق می افتد. با این حال، وقتی پینوکیو زنده می‌شود. معلوم می‌شود که پسر خوبی نیست. بلکه برعکس است و باعث شیطنت و نیرنگ بازی می‌شود. اما پینوکیو داستانی از عشق و نافرمانی است. زیرا تلاش می کند تا انتظارات پدرش را برآورده کند و معنای واقعی زندگی را بیاموزد.

تریلر فیلم استاپ موشن 2022 Pinocchio:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =