تریلر فیلم 2023 Magic Mike’s Last Dance با بازی چنینگ تیتوم

Magic Mike's Last Dance

آخرین رقص جادویی مایک (Magic Mike’s Last Dance) یک فیلم کمدی-درام به کارگردانی استیون سودربرگ، نویسندگی رید کارولین و تهیه کنندگی چنینگ تیتوم است. این فیلم که دنباله‌ای بر Magic Mike در سال 2015 با بازی چنینگ تیتوم و سلما هایک است. این فیلم قرار است در تاریخ 10 فوریه 2023 توسط کمپانی برادران وارنر اکران شود. چنینگ تیتوم پیش از این در فرانچایز محبوب و دوست داشتنی استپ آپ نیز ایفای نقش نموده که داستان آن در مورد رقص ها و نمایش های گروهی بود.

 

بازیگران

بازیگران این فیلم شامل: چنینگ تیتوم و سلما هایک «کیتلین جرارد»، «ایوب خان دین»، «جولیت معتمد»، «ویکی پپردین»، «جمیلا جرج» و «گوین اسپوکس» دیگر بازیگران «آخرین رقص» به نویسندگی «رید کارولاین» و تهیه‌کنندگی «گرگوری جیکوبز» خواهند بود.

 

روند تولید

ژوئیه 2022 سودربرگ اعلام کرد که پیشرفت‌هایی برای این قسمت از فرانچایز در حال انجام است. سپتامبر 2022 تاریخ اکران این فیلم 10 فوریه 2023 اعلام شد. در کنار آن اعلام شد که این فیلم در سینما اکران خواهد شد. قسمت اول و دوم این فرانچایز فروش بسیار خوبی بالغ بر 300 میلیون دلار در ساسر جهان داشت. با وجود استقبال بی نظیر از این فیلم، عوامل فیلم تصمیم گرفتند که قسمت سوم آن را نیز بسازند. همچنین قرار است یک مسابقه تلویزیونی با موضوع این فیلم ساخته شود.

تریلر فیلم 2023 Magic Mike’s Last Dance:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 10 =