دومین تریلر مینی سریال Witcher: Blood Origin اسپین آف ویچر

Witcher: Blood Origin

ویچر: منشأ خون (Witcher: Blood Origin) یک مینی‌سریال رو به پخش فانتزی است. که از مجموعه‌کتاب‌های ویچر اثر آندژی ساپکوفسکی اقتباس شده‌است. این مینی‌سریال پیش‌درآمد مجموعه تلویزیونی نتفلیکس خواهد بود. تاکنون دو فصل از سریال ویچر با بازی هنری کویل پخش شده است. فصل سوم نیز آخرین فصل حضور هنری در این سریال است. در فصل چهار لیام همسورث جایگزین هنری کویل خواهد شد.

داستان سریال

داستان منشأ خون ۱۲۰۰ سال قبل از وقایع مجموعه تلویزیونی محصول نتفلیکس جریان دارد. و خلق اولین ویچر را به تصویر می‌کشد.همچنین به تمدن باستانی الف‌ها قبل از مرگشان خواهد پرداخت. میشل یئو در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. اولین تریلر سریال منشا خون نیز برای تماشا در دسترسی است.

منشا خون

عبارت Blood Origin یا خاستگاه خون، قطعاً اشاره‌ای به Elder Blood می‌باشد. Elder Blood نسلی است کاراکتر سیری (Ciri) از آن نشأت گرفته و قابلیت‌های ویژه و بسیار خطرناک این کاراکتر نیز به مربوط به همین مورد می‌باشد.

نسل Elder Blood، در ابتدا قرار بوده که فقط محدود به الف‌ها باشد ولی بعدها با آغاز رابطه‌ای بین یک انسان و الفی سرگردان، این نسل شروع تازه‌ای را پیدا کرده است. با توجه به مربوط بودن عبارت Blood Origin به کاراکتر بسیار مهمی مانند سیری، بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم که آیا سریال The Witcher: Blood Origin به نحوه پیدایش نسل این کاراکتر خواهد پرداخت یا خیر؟
سریال در 25 دسامبر 2022 منتشر می شود.

تریلر مینی سریال Witcher: Blood Origin

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =