کیانو ریوز در مراسم عروسی یک زوج ناشناس شرکت کرد

این بازیگر سرشناس با حضور در مراسم عروسی که نه عروس و داماد و نه میهمانانشان را می‌شناخت، توانست یک روز و مراسم عروسی خاطره انگیز را به این زوج هدیه دهد.

جیمز و نیکی رودنایت زوجی از بریتانیا هستند که در همان هتلی که کیانو ریوز قرار بود شب را در آنجا بگذراند، ازدواج کردند.این زوج آخر هفته گذشته در بریتانیا در هتلی در نورث همپتون شایر مراسم خود را برگزار کردند.

اما باور نمی کردند که کیانو ریوز هم  تمایل داشته باشد تا در مراسم عروسی آنها شرکت کند و در کنار میهمانان قرار گیرد.

این زوج زمانی که متوجه شدند کیانو ریوز در همان هتل عروسی آنها اقامت دارد از او دعوت کردند که به مراسم عروسی بیاید و در کنار میهمانان باشد. کیانو در کمال مهربانی از دعوات این زوج تشکر نمود اما مشخص نبود که برای شرکت در مراسم حاضر می شود یا نه.

پس از مدتی، یکی از کارکنان هتل به محل جشن آمد و به این زوج خوش شانس خبر داد که “یک مهمان بسیار ویژه” بیرون است و می خواهد با عروس صحبت کند.

در همان لحظه، عروس و داماد و تمام میهمانان به سمت در ورودی تالار چرخیدند و عروس به استقبال کیانو رفت. نیکی (عروس) داستان را به این صورت تعریف می کند:

همه چیز بسیار هیجان انگیز بود، به استقبال او رفتم و خودم را معرفی کردم، به او نوشیدنی تعارف کردم، اما او نپذیرفت و گفت که یک پرواز طولانی دارد. بنابراین او زیاد در مراسم نمی ماند و فقط تصمیم داشته که در مراسم ما شرکت کند تا عروسی را به ما تبریک بگوید. در ادامه کیانو با تعدادی از میهمانان صحبت کرد و عکس گرفت.

کیانو ریوز جدا از اینکه یک بازیگر فوق العاده است. می توان گفت در مقابل مردم و طرفدارانش یک رفتار استثنایی و بسیار دوستانه دارد.

 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =