جوایز امی 2023 به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان به تعویق افتاد

جوایز امی 2023

جوایز امی 2023 به طور رسمی به تعویق افتاد. این مراسم معمولا در سپتامبر برگزار میشد. اما در حال حاضر به خاطر اعتصاب بازیگران و نویسندگان مراسم جوایز امی 2023 به تاریخ دیگری موکول شد.

هفتاد و پنجمین جوایز سالانه قرار بود در 18 سپتامبر از شبکه فاکس پخش شود. هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری مراسم تعیین نشده است. در حالت ایده‌آل تا زمانی که SAG-AFTRA و انجمن نویسندگان آمریکا با اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون به توافق نرسند، این مراسم برگزار نمی‌شود. اما آکادمی تلویزیون و فاکس پخش‌کننده سال 2023 هنوز در حال مذاکره در مورد زمان برگزاری مجدد مراسم امی هستند.

جوایز امی 2023

شانزده جایزه از 25 جایزه ای که در طول پخش تلویزیونی امی 2022 داده شد به بازیگران یا نویسندگان رسیده است. قوانین اعتصاب SAG-AFTRA از بازیگران می خواهد که برای کارهای ساخته شده توسط شرکت های اعتصابی تبلیغاتی انجام ندهند.

این تعویق برای برگزاری جوایز امی د دو دهه گذشته بی سابقه است. آکادمی تلویزیون و CBS مراسم سال 2001 را در پی حملات تروریستی 11 سپتامبر به تعویق انداختند. که در اوایل نوامبر همان سال پخش شد.

طبق اخبار هالیوود مووی 21 مرحله دوم رای گیری برای جوایز امی همچنان طبق برنامه ریزی اولیه پیش می رود. اعضای آکادمی تلویزیون از 17 آگوست به نامزدها رای خواهند داد. این که آیا جوایز امی 2023 واقعاً در سال 2023 اهدا می‌شود یا خیر، فعلاً مشخص نیست.

منبع Hollywoodreporter

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =