تریلر فیلم 2023 The Color Purple به تهیه کنندگی اپرا وینفری

تریلر فیلم 2023 The Color Purple

تریلر فیلم 2023 The Color Purple منتشر شد. رنگ ارغوانی (The Color Purple) یک فیلم درام موزیکال آمریکایی به کارگردانی بلیتز بازاوول و محصول ۲۰۲۳ است. این فیلم توسط مارکوس گاردلی از موزیکال صحنه‌ای به همین نام در سال ۲۰۰۵ برای نمایش اقتباس شده‌است که به نوبه خود بر اساس رمان رنگ ارغوانی از آلیس واکر برنده جایزه پولیتزر برای داستان و جایزه کتاب ملی است. رنگ ارغوانی قرار است در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ توسط برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

همچنین این دومین اقتباس سینمایی از این رمان، پس از اقتباس سینمایی استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۵ است. اسپیلبرگ و کوئینسی جونز به همراه تهیه‌کنندگان موزیکال صحنه ای اسکات سندرز و اپرا وینفری که در سال ۱۹۸۵ در نقش سوفیا را نیز بازی کرد، برای تولید این نسخه بازگشتند.

در آگوست ۲۰۲۱، کوری هاکینز برای نقش اصلی انتخاب شد. همان ماه، هر برای اولین بازیگری بلندش انتخاب شد. در فوریه ۲۰۲۲، تراجی پی. هنسون، فانتازیا بارینو، دانیل بروکس، کولمن دومینگو و هلی بیلی به بازیگران پیوستند و بارینو و بروکس دوباره نقش‌های خود را از تولیدات موزیکال صحنه بازی کردند. در مارس ۲۰۲۲، لوئیس گوست، جونیور، دیوید آلن گرایر، تاملا جی. مان، فیلیسیا مپسی، دیون کول، استفن هیل و سی‌یرا به بازیگران پیوستند. در آوریل ۲۰۲۲، آنجانو الیس و الیزابت مارول به بازیگران پیوستند.

فیلمبرداری در مارس ۲۰۲۲ آغاز شد و تولید در سایت تفریحی ایالتی ساحل دریفت وود از ۱۶ مارس تا ۲۵ مارس انجام شد.

 

 

داستان فیلم

داستان فیلم در مورد مبارزات مادام العمر یک زن آفریقایی آمریکایی است که در اوایل دهه ۱۹۰۰ در جنوب زندگی می‌کرد.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ در سینماها اکران شود.

تریلر فیلم 2023 The Color Purple :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =