تریلر فیلم 2023 The Country Club در ژانر کمدی

تریلر فیلم 2023 The Country Club

تریلر فیلم 2023 The Country Club منتشر شد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی فیونا روبرت در ژانر کمدی ساخته شده است. یک داستان کمدی و تین ایجری در مورد یک گروه از نوجوانان است در مسابقات گلف کشوری شرکت می کنند. گلف بازان نوجوانی که در مسابقات نوجوانان باشگاهی کشور شرکت می‌کنند تا بتوانند به یکسری از خواسته ها خود دست پیدا کنند. اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. و این گروه در میانه راه دچار مشکلات بسیاری می شوند که موقعیت ظنز ایجاد می کند.

 

داستان فیلم

دو دختر نوجوان باهوش که نگران اخراج شدن پدرشان هستند. نقشه ای را برای برنده شدن جایزه مسابقات گلف نوجوانان در یک باشگاه معتبر درهمپتونز طرح می کنند.آنها برای اجرای نقشه خود وارد باشگاه می شوند. اما به محض اینکه آنها با مشتریان دمدمی و ثروتمند باشگاه روبرو می شوند، برنامه هایشان تغییر می کند. این دو دختر درگیر ماجراجویی های بسیاری از جمله عشق و یافتن دوست در میان افراد مختلف این باشگاه می شوند.

The Country Club قرار است در روز جمعه 23 ژوئن 2023 اکران شود. 15 فیلم دیگر نیز در همان تاریخ اکران می شوند، از جمله No Hard Feelings، Asteroid City و The Angry Black Girl & Her Monster.

تریلر فیلم 2023 The Country Club :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =