آخرین تریلر فیلم Shazam Fury of the Gods غوغای دختران اطلس

آخرین تریلر فیلم Shazam Fury of the Gods

آخرین تریلر فیلم Shazam Fury of the Gods منتشر شد. Shazam 2 سرانجام در 17 مارس منتشر خواهد شد. این اولین فیلمی است که تحت هدایت رهبران جدید دی سی اکران می شود. بنابراین طرفداران به دنبال سرنخ هایی در مورد آنچه در آینده DC می تواند باشد، خواهند بود.

خبر ساخت دنباله‌ای برای شزم! اندکی پس از اکران آن در آوریل ۲۰۱۹ آغاز شد و گیدن به عنوان نویسنده بازگشت. سندبرگ و لی‌وای (شزم) نیز قرار بود تا دسامبر آن سال بازگردند. عنوان فیلم و سایر بازیگران بازگشته در اوت ۲۰۲۰ اعلام شدند. زگلر، میرن و لیو در اوایل ۲۰۲۱ برای بازی در نقش دختران اطلس انتخاب شدند. فیلم‌برداری در مهٔ همان سال در آتلانتا، جورجیا آغاز شد و در اوت به پایان رسید.

زکری لی‌وای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر، آدام برودی، راس باتلر، مگان گود، لوسی لیو، جایمن هانسو و هلن میرن در آن ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم خانواده ای از قهرمانان نوجوان به رهبری بیلی بتسون / شزم با دختران اطلس مبارزه می‌کنند.

داستان فیلم

در این قسمت از فیلم شرم و دوستانش با دختران اطلس درگیر خواهند شد. هلن میرن، لوسی لیو و ریچل زیگلر نقش دختران اطلس را بازی کرده اند. «لوسی لیو» در «خشم خدایان» نقش شخصیت شرور «کالیپسو» (Kalypso) و «هلن میرن» در نقش شخصیت شرور «هسپرا» (Hespera) بازی می‌کنند.

فیلم شزم 2 در تاریخ 17 مارس 2023 اکران خواهد شد.

آخرین تریلر فیلم Shazam Fury of the Gods :

اخبار مرتبط: دومین تریلر Shazam Fury of the Gods

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =