کمک مالی مریل استریپ، جورج کلونی و مت دیمون به اتحادیه بازیگران

کمک مالی مریل استریپ

ستارگان از دوئین (راک) جانسون پیروی کردند و تاکنون 15 میلیون دلار جمع آوری کرده اند تا به کسانی که بیشترین آسیب را در اعتصاب بازیگران دیده اند کمک کنند. کمک مالی مریل استریپ، جورج کلونی و مت دیمون به اتحادیه بازیگران در طول اعتصابات می تواند برای بسیاری از بازیگران روزمزد بسیار ارزشمند باشد.

بیش از ده ها ستاره درجه یک در اهدای بیش از یک میلیون دلار به صندوق اضطراری اتحادیه بازیگران کمک کرده اند. همانطور که کورتنی بی ونس رئیس بنیاد در روز چهارشنبه اعلام کرد. تاکنون 15 میلیون دلار جمع آوری شده است.

این مبلغ تا حد زیادی به لطف کمک های جورج و امل کلونی، لوسیانا و مت دیمون، لئوناردو دی کاپریو، هیو جکمن و دبورا لی فورنس، نیکول کیدمن، جنیفر لوپز و بن افلک، رایان رینولدز و بلیک لایولی، جولیا رابرتز و آرنولد، مریل استریپ و اپرا وینفری است.

ونس گفت: “صنعت سرگرمی در بحران است و بنیاد و تحادیه بازیگران در حال حاضر بیش از 30 برابر تعداد معمول درخواست های کمک های اضطراری را بررسی می کند.” ما تنها در هفته گذشته 400 درخواست دریافت کردیم. این یک چالش بزرگ است. اما ما مصمم هستیم که مشکلات این افراد را حل کنیم.”

کمک مالی مریل استریپ

کمک مالی راک

ونس کمک مالی هفت رقمی جانسون را در هفته گذشته به عنوان “یک فراخوان” برای همه توصیف کرد تا “هرطور که می توانید قدم بردارید”. روز چهارشنبه ونس، جانسون را به خاطر کمک به “راه اندازی این کمپین” تحشین کرد که منجر به پاسخ سایر بازیگران شد شد که باورنکردنی و دلگرم کننده بود.

کمک مالی مریل استریپ و جورج کلونی که از مبارزان فعال بنیاد و اعضای شورای بازیگران بودند، باعث شد که سایر بزایگران نیز  با کمک‌های ۱ میلیون دلاری در این مسیر قدم بردارند تا حمایت خود از بازیگران روزمزد را نشان دهند. هر دو بازیگر همچنین بیانیه‌هایی را به اشتراک گذاشتند که از همتایان خود خواستند تا به صندوق کمک کنند. زیرا به نظر می‌رسد اعتصاب بازیگران وارد دومین ماه خود می‌شود.

استریپ نوشت: «من روزهایم را به عنوان پیشخدمت، نظافتچی، تایپیست، گذراندم. حتی زمانی که بیکاری بودم، به یاد دارم. در این اقدام اعتصابی، من خوش شانس هستم که می توانم از کسانی حمایت کنم که خواستار حق خود هستند. ما با هم در برابر این شرکت‌های قدرتمند که می‌خواهند انسانیت، کرامت انسانی و حتی انسان‌ها را از حرفه ما خارج کنند، خواهیم ایستاد. من به دیگر بازیگران افتخار می‌کنم که فوراً پیشنهاد تأمین مالی برنامه کمک مالی اضطراری را داده‌اند.»

کلونی گفت که اتحادیه آماده است تا دوباره وارد مذاکره شود. اما «تا آن زمان، من مفتخرم که می‌توانم از بنیاد و بازیگران همکارم حمایت کنم. که ممکن است در این لحظه تاریخی با مشکل مواجه شوند.»

کمک مالی مریل استریپ

کمک سایر بازیگران

در حالی که بازیگرانی مانند سوزان ساراندون، پل دانو، اولیویا وایلد و باب اودنکرک در اعتصابات دیده شده‌اند. اما باز هم نتقادهای زیادی از عدم حضور ستارگان بازرگ هالیوود وجود دارد. یکی از منتقدان گفت: “بن افلک لعنتی کجاست؟”. برخی معتقدند که دستمزد بالای بازیگران سطح یک هالیوود مانع از تقسیم عادلانه دستمزد میان سایر بازیگران رده پایین و روزمزد می شود.

بری دیلر، رئیس سابق فاکس و پارامونت پیشنهاد کرد که چنین نابرابری ممکن است توسط مدیران استودیو و A-listers به طور یکسان با کاهش 25 درصدی دستمزد برطرف شود.

اگرچه پیشنهاد او به گرمی توسط بسیاری مورد استقبال قرار گرفت. اما با سکوت کسانی که او پیشنهاد می‌کرد ، مواجه شد. در نهایت کمک کمالی مریل استریپ به همراه سایر بازیگران می تواند شروع یک مسیر برای کمک سایر بازیگران درجه یک هالیوودی به اتحادیه باشد.

منبع Theguardian

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =