سریال Heels پس از دو فصل توسط Starz لغو شد

سریال Heels

استارز تصمیم گرفته سریال Heels را به همراه دو برنامه دیگر Run the World و Blindspotting به دلیل عدم وجود تماشاگر لغو کند. یک سریال در حال تولید نیز کنار گذاشته شد.

سریال Heels که توسط مایکل والدرون ساخته شده است. بر کمپانی کشتی خانوادگی در دافی جورجیا به رهبری برادران رقیب جک و آس اسپید تمرکز دارد. طرفداران پس از تماشای فصل دوم Heels دیگر نباید منتظر فصل سوم این سریال باشند. زیرا سریال برای فصل سوم باز نخواهد گشت. و تکلیف سکانس پایانی سریال ناشمخص باقی خواهد ماند.

سریال Heels

لغو سایر سریال ها

Heels یکی از چهار نمایشی است که پس از پایان فصل دوم سریال در استارز لغو شد. این سریال توسط مایکل والدرون با مایک اومالی به عنوان مجری برنامه ساخته شده است. سریال Heels برای اولین بار در Starz در آگوست 2021 پخش شد. این مجموعه بر روی کمپانی کشتی خانواده متعلق به لیگ کشتی دافی (DWL) در شهر کوچک دافی جورجیا جایی که برادران و رقبای جک (استفان امل) و آس اسپید (الکساندر لودویگ آلوم وایکینگ ها) بر سر میراث پدر فقیدشان و ایده های رقیبشان در مورد آنچه DWL باید باشد با هم می جنگند، تمرکز دارد. فصل دوم این سریال در اواخر جولای عرضه شد. این درام ورزشی فراتر از دشمنی خواهر و برادر رفت و تمرکز خود را عمیق تر کرد.

heWrap تایید کرده است که Heels برای فصل 3 بازنخواهد گشت. این شبکه همچنین Run the World و Blindspotting را لغو کرده است. به این دلیل که این سریال ها مخاطبان کافی برای ادامه دادن پیدا نکرده است. The Venery of Samantha Bird یک درام عاشقانه با بازی کاترین لنگفورد بود که دیگر ادامه نخواهد داشت.

سریال Heels

پایان نامشخص Heels

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 در فصل دوم سریال به سرعت از خصومت جک و آس خارج می شود. در عوض بخش عمده ای از فصل به یک رویداد کشتی مشترک بین DWL و رقیب اصلی آن فلوریدا رستلینگ دیستوپیا تبدیل می شود. در مسابقه پایانی رویداد مشترک، جک یک حرکت بلند پروازانه انجام می دهد و از بالای رینگ می پرد. او این کار را انجام می دهد. حتی با وجود اینکه هرگز در انجام این حرکت توانا نبوده است. آخرین نما از فصل 2 Heels اکنون به احتمال زیاد آخرین قطعه از کل مجموعه است. که با این سوال روبرو می شود که آیا جک فلج شده است یا خیر. او نمی تواند بلند شود و به همسرش استاچی (آلیسون لوف) می گوید که نمی تواند پاهایش را احساس کند.

سریال Heels

فصل دوم

فصل 2 پایانی با عدم قطعیت از جنبه های دیگر به پایان می رسد. این سوال وجود دارد که Staci چگونه با مسائل حقوقی بسیار جدی DWL برخورد خواهد کرد. و چگونه می تواند بر قرارداد پخش استریم که به نظر می رسید DWL نزدیک به امضای آن بود، تأثیر بگذارد. با وجود تأخیر قابل توجهی که به دلیل روند جدایی مستمر بین Starz و Lionsgate که شرکت تولید کننده Heels است. نمایش به گونه ای به پایان رسید که خواستار ادامه آن است. حیف است که ادامه سریال به احتمال زیاد اتفاق نخواهد افتاد.

Heels در فصل اول که قبلاً قوی بود. سعی کرد با اولین نمایش استثنایی همه چیز را برای قسمت دوم تنظیم کند که ثابت بماند و قوی به پایان برسد. به دنبال داستان های جذاب و توجه به شخصیت های کوچک بود. این نمایش اغلب به عنوان جانشینی شایسته برای « Friday Night Lights» یکی از تحسین‌شده‌ترین درام‌های چند سال گذشته، معرفی می‌شد. در بهترین حالت حدس زده میشد که این سریال تا فصل سوم ادامه داشته باشد. اما در نهایت یک پایان باز را تجربه می کند که بدون شک طرفداران از آن راضی نیستند.

منبع Screenrant

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =