پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons منتشر شد

پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons

پارامونت پیکچرز دسته جدیدی از پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons را منتشر کرده است. این فیلم که بر اساس بازی کلاسیک نقش‌آفرینی Hasbro ساخته شده است. داستان یک دزد جذاب (کریس پاین) و گروهی از ماجراجویان را دنبال می‌کند که برای بازیابی یک یادگار گمشده دست به یک دزدی حماسی می‌زنند. اما وقتی یک دزدی اشتباه را انجام می دهند همه چیز به‌طور خطرناکی خراب می‌شود. این فیلم توسط جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دیلی کارگردانی شد که قبلاً ساخت عناوینی مانند Gam Night، Vacation را بر عهده داشتند.

Honor Among Thieves اخیراً فیلمی را منتشر کرده است که در آن موجوداتی را که این قهرمانان شجاع در داستان با آنها روبرو خواهند شد، نشان می دهد. زیرا آنها باید برای رسیدن به هدف خود از میان اژدها و ترول ها عبور کنند. میشل رودریگز که در تابستان امسال نیز در فیلم موردانتظار Fast X بازی خواهد کرد. در این فیلم دیده می‌شود. از آنجایی که هر شخصیت اصلی داستان تعریف خاص خود را از معنای قهرمان شدن دارد، جالب است که ببینیم آنها تا کجا پیش خواهند رفت تا دزدی را انجام دهند.

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 پارامونت ماه گذشته اعلام کرد که در حال توسعه یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی نقش آفرینی برای سرویس پخش خود Paramount+ است. Rawson Marshall Thurber برای نویسندگی و کارگردانی قسمت اول سریال انتخاب شده است و هفت قسمت دیگر از قبل برای فصل اول اعلام شده است. در پایان این فیلم از 31 مارس در سینماها اکران خواهد شد.

در ادامه می‌توانید پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons را مشاهده نمایید:

پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons پوستر جدید کاراکترهای Dungeons & Dragons

منبع Collider

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پنج =