ساخت ریبوت فیلم Hellboy از ماه مارس آغاز خواهد شد

ساخت ریبوت فیلم Hellboy

میلنیوم مدیا شنبه اعلام کرد که ریبوت فیلم Hellboy با عنوان « Hellboy: The Crooked Man» در ماه مارس تولید خواهد شد.

برایان تیلور کارگردان فیلم‌های «کرانک» و «گیمر» با مارک نولدین و کارگردانی انفرادی کمدی ترسناک «مامان و بابا» در سال ۲۰۱۷ کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. مایک میگنولا خالق کمیک «پسر جهنمی»، فیلمنامه را با کریس گلدن نوشته است.

داستان پسر جهنمی، شیطان احضار شده را دنبال می‌کند که تبدیل به یک قهرمان شده است. او با یک مامور تازه کار برای کشف یک جامعه جادوگر منزوی در آپالاشیا در دهه 1950 همکاری می‌کند. فیلمنامه برگرفته از کمیک « Hellboy: The Crooked Man» است که در جولای 2008 برای اولین بار عرضه شد.

ساخت ریبوت فیلم Hellboy

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 میلنیوم مدیا برای اولین بار در سال 2018 حقوق این اثر را به دست آورد. پیش از این سامیت انترتینمنت برای تولید اقتباسی بلند از «پسر جهنمی» در سال 2019 با بازی دیوید هاربر همکاری کرده بود.

جفری گرینشتاین رئیس میلنیوم مدیا در بیانیه‌ای گفت: « The Crooked Man» یک داستان انحرافی از تمام فیلم‌های قبلی «پسر جهنمی» است که در آن مایک مینیولا و خالق کمیک‌ها در نهایت نسخه‌ای معتبر از داستان‌ها و شخصیت‌های او را در قالب فیلم ارائه خواهند کرد. این اولین فیلم از سری فیلم‌هایی است که مخاطبان را به شیوه‌های آشنا (و جدید) مجذوب خود می‌کند. برایان تیلور در همه زمینه ها متخصص است. و من نمی توانستم شخص بهتری را برای زنده کردن این داستان پیدا کنم.»

ساخت ریبوت فیلم Hellboy توسط Millennium Media در ارتباط با Dark Horse Entertainment است.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =