آخرین تریلر فیلم Dungeons & Dragons با بازی کریس پاین

آخرین تریلر فیلم Dungeons & Dragons

آخرین تریلر فیلم Dungeons & Dragons منتشر شد. با شخصیت‌های Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در این فیلم آشنا شوید. در فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves کریس پاین، میشل رودریگز، رژ جین پیج، جاستیس اسمیت، سوفیا لیلیس، کلوئه کلمن، دیزی هد و هیو گرانت به ایفای نقش پرداخته اند.

یک دزد جذاب و گروهی از ماجراجویان دست به یک دزدی حماسی می زنند تا یک یادگار گم شده را پس بگیرند. اما وقتی با افراد اشتباه برخورد می کنند. همه چیز به طرز خطرناکی پیش می رود. Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک دنیای فانتزی افسانه ای نقش آفرینی را در یک ماجراجویی خنده دار و اکشن به روی پرده نمایش می آورد.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves توسط Jeremy Latcham، p.g.a، Brian Goldner و Nick Meyer تهیه شده است. دنیس ال استوارت، جاناتان گلدشتاین، جان فرانسیس دیلی، کریس پاین، زیو فورمن، و گرگ مورادیان به عنوان تهیه کنندگان اجرایی حضور دارند. فیلمنامه توسط جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دیلی و مایکل گیلیو است. داستان توسط کریس مک کی و مایکل گیلیو است.

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves به کارگردانی جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دیلی در تاریخ 31 مارس 2023 در سینماها اکران می شود.

آخرین تریلر فیلم Dungeons & Dragons :

اخبار مرتبط: دومین تریلر فیلم Dungeons & Dragons 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =