تریلر فصل چهارم سریال Servant

سریال Servant

خدمتکار ( Servant) یک مجموعه تلویزیونی ترسناک و روانشناختی آمریکایی است که توسط تونی باسگلوپ ساخته و نوشته شده‌است. تهیه‌کننده اجرایی این سریال ام. نایت شیامالان است. این سریال برای اپل تی‌وی پلاس تولید شده و در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۱۹ قسمت اول آن به نمایش درآمده است. پخش فصل دوم این سریال از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ شروع شد و تا ۱۸ مارس ۲۰۲۱ ادامه یافت. پیش از آغاز نمایش رسمی سریال، اپل این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده‌ بود.فصل سوم این سریال از ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ تا ۲۵ مارس ۲۰۲۲ ادامه یافت. در سال ۲۰۲۲، این سریال برای فصل چهارم (پایانی) در سال ۲۰۲۳ تمدید شد.

از ستارگان این سریال می توان اشاره کرد به «لورن آمبروز»، «توبی کبل»، «نل تایگر فری» و «روپرت گرینت» که همگی آن ها در فصل چهار نیز ایفای نقش می کنند.

داستان سریال

این سریال داستان زوجی به نام شان ترنر و دوروتی ترنر را به تصویر می‌کشد. که یک پرستار جوان به نام لین را استخدام می‌کنند تا از فرزند تازه متولد شده آن‌ها که جریکو نام دارد، مراقبت کند. با گذشت زمان معلوم می‌شود که اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. در فصل چهام فرزند کوچک آن ها فوت می کند. شان و دوروتی ترنر بعد از فوت بچه تازه به دنیا آمده شان یک عروسک کاملا شبیه انسان را جایگزین بچه خود می کنند.

سریال Servant در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ از طریق شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

تریلر فصل چهارم سریال Servant:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =