تریلر فیلم 2022 Avatar: The Way of Water

2022 Avatar: The Way of Water

آواتار: راه آب (2022 Avatar: The Way of Water) یک فیلم آمریکایی به کارگردانی جیمز کامرون و تهیه‌شده توسط استودیو قرن بیستم است که در سال ۲۰۲۲ منتشر می شود.این دومین فیلم فرانچایز آواتار ساختهٔ کامرون است و پس از آواتار (۲۰۰۹) منتشر خواهد شد. فیلمبرداری مقدماتی فیلم در ۱۵ اوت ۲۰۱۷ در منهتن بیچ، کالیفرنیا آغاز شد و سپس فیلم‌برداری اصلی هم‌زمان با آواتار ۳ در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ در نیوزیلند آغاز شد. مراحل فیلم‌برداری در اواخر سپتامبر ۲۰۲۰ در پی بیش از سه سال فیلم‌برداری به پایان رسید. مدت زمان پخش آواتار 2 حدود سه ساعت است.

 

بازیگران

گروه بازیگران متشکل سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، سی.سی.اچ. پاوندر و مت آلفردا از زمان فیلم نخست همگی نقش‌های خود را دوباره ایفا می‌کنند و سیگورنی ویور با نقشی متفاوت از فیلم نخست بازمی‌گردد. کیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، اونا چاپلین، وین دیزل، و سی‌جی جونز از اعضای جدید گروه بازیگران هستند.

 

داستان فیلم

جیک سولی و نیتری خانواده تشکیل داده‌اند و برای ماندن در کنار هم هر کاری می‌کنند. با این حال، هنگامی که تهدید قدیمی دوباره بر علیه پاندورا برمی گردد تا کار آغازشده را به پایان برسانند. آن‌ها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌شوند.

آواتار۲ در ۱۶ دسامبر در آمریکای شمالی اکران می‌شود که زمان عرضه جهانی آن است.

تریلر فیلم 2022 Avatar: The Way of Water:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =