نظر محمد حدید در مورد رابطه جی جی با لئوناردو دی کاپریو

محمد حدید

محمد حدید پدر جی جی حدید در حال بررسی شایعات عاشقانه دخترش با لئوناردو دی کاپریو است. در مصاحبه ای که با DailyMail.com داشت. به اخباری اشاره کرد که مربوط به قرار بین دختر 27 ساله ش و بازیگر 47 ساله است.

محمد 72 ساله گفت: “من چهار یا پنج سال پیش با آقای دی کاپریو در سنت تروپز آشنا شدم و او مرد بسیار خوبی است. من او را دوست داشتم.” او افزود که جیجی و لئو “دوستان” خوبی هستند و گفت که “فکر نمی کند آنها با هم قرار ملاقات داشته باشند.”

محمد به دیلی میل گفت: “آنها دوستان خوبی هستند. مدتی است که یکدیگر را می شناسند. من با دخترم در مورد آقای دی کاپریو صحبت نکرده ام. فکر نمی کنم آنها با هم قرار بگذارند. فکر می کنم آنها فقط دوستان خوبی هستند. اما واقعاً از چیزی خبر ندارم.”

محمد درباره اینکه اگر دخترش با ستاره «تایتانیک» رابطه داشته باشد چه احساسی خواهد داشت، توضیح داد: «من در مورد روابط شخصی دخترم اظهار نظر نمی‌کنم. من در مورد اینکه او با چه کسی قرار ملاقات می‌کند، حرفی ندارم.»

عکس جنجالی

پس از گزارش هایی مبنی بر یک رابطه عاشقانه احتمالی، جیجی و لئوناردو برای اولین بار در اوایل این هفته با هم عکس گرفتند. همانطور که در عکس های بدست آمده توسط Daily Mail نشان داده شده است. این زوج در حالی که روز دوشنبه در یک مهمانی در شهر نیویورک در حال گپ زدن نزدیک یکدیگر بودند دیده شدند. این رویداد در Casa Cipriani توسط دوستان لئو Richie Akiva و Darren Dzienciol برگزار شد.

مطالب مرتبط: اولین تصویر عاشقانه از رابطه جی جی حدید و لئوناردو دی کاپریو

محمد حدید

در همین حال یک منبع خبرهایی مبنی بر اینکه لئو از مجرد بودن لذت می برد را منتشر کرد. یک منبع دیگر اضافه کرد: “جی جی و لئو چندین بار با هم قرار داشته اند و با همدیگر برخورد کرده اند. جی جی فکر می کند که او واقعاً مرد جالبی است.” بیشتر دیدارهای آنها از حضور در محافل اجتماعی مشابه در مهمانی های مختلف نشات گرفته است.

شایعات عاشقانه تنها چند هفته پس از فاش شدن جدایی لئو از کامیلا مورونه بازیگر و مدل 25 ساله پس از چهار سال آشنایی منتشر شد. پس از این جدایی تقریبا تمام طرفداران لئو متوجه شدند که او فقط با زنان زیر 25 سال ملاقات می کند. با این حال اگر معلوم شود که لئو و جی جی با هم در ارتباط هستند لئو سنت همیشگی خود را می شکند. زیرا جیجی 27 ساله است.

منبع Toofab

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =