لغو سریال 1899 پس از یک فصل در نتفلیکس

لغو سریال 1899

فصل دوم «1899» ساخته نمی شود. این خبر را باران بو اودار، یکی از سازندگان سریال از طریق بیانیه ای که در اینستاگرام رسمی خود به اشتراک گذاشته است. نامه به طرفداران نیز توسط Odar و سازنده سریال Jantje Freise امضا شد.

اودار نوشت: «با ناراحتی بسیار زیاد باید به شما بگوییم که لغو سریال 1899 در دستور کار قرار گرفته و این سریال برای فصل دوم تمدید نخواهد شد. ما دوست داشتیم این سفر باورنکردنی را با فصل دوم و سوم به پایان برسانیم. همانطور که با «Dark» این کار را انجام دادیم. اما گاهی اوقات همه چیز آنطور که شما برنامه ریزی کرده اید پیش نمی رود. این زندگی است.»

ما می دانیم که این امر میلیون ها طرفدار را ناامید خواهد کرد. اما ما می خواهیم از صمیم قلب از شما تشکر کنیم که بخشی از این ماجراجویی شگفت انگیز بودید.» “ما شما رو دوست داریم.”

لغو سریال 1899

طبق اخبار سینما و تلویزیون مووی 21 سریال «1899» داستان گروهی از مهاجران در یک کشتی را دنبال می‌کرد که با مجموعه‌ای از رویدادهای مرموز روبرو می‌شدند. این سریال در 17 نوامبر 2022 پخش شد. در هفته اول عرضه این محصول بین‌المللی در رتبه 10 جدول برنامه های برتر نتفلیکس قرار گرفت. در عرض چهار روز «1899» حدود 79.27 میلیون ساعت بیننده به دست آورد.

این سریال به‌عنوان دنباله‌ای بر سریال قبلی آدار و فریز « Dark» عمل کرد. Dark یک رویداد بین‌المللی برجسته برای نتفلیکس بود که اولین قسمت‌ آن در سال 2017 منتشر شد. فریز و اودار با اجرای محبوب در سه فصل سریال دارک یک قراردادی کلی با نتفلیکس بستند. “1899” اولین پروژه ای بود که از این توافقنامه بیرون آمد. حال با لغو سریال 1899 برای فصل دوم باید دید این قراداد به شکلی پیش خواهد رفت.

منبع Variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سیزده =