واکنش الیزابت اولسن درباره پیوستن به سریال خاندان اژدها 2022

خاندان اژدها 2022

طبق گزارش مووی 21 نباید به این زودی منتظر الیزابت اولسن باشیم که سوار اژدها شود. ستاره سریال “Wandavision”  و اسکارلت ویچ که در فیلم دکتر استرنج 2 به ایفای نقش پرداخت. با “Entertainment Tonight” درباره شایعات مبنی بر انتخاب او در سریال خاندان اژدها 2022 شبکه HBO صحبت کرد (HBO متعلق به شرکت مادر CNN است).

زمانی که « Entertainment Tonight» چهارشنبه روی فرش قرمز مراسم جشن Power of Women در لس آنجلس با او صحبت کرد، گفت: «نمی‌دانم این کار و موضوعات و شایعاتی مانند آن، چگونه شروع می‌شوند و بعد مردم فکر می‌کنند که این شایعات حقیقت دارند . »

مطالب مرتبط: الیزابت اولسن در فصل دوم House of the Dragon؛ شایعه یا واقعیت؟

خاندان اژدها 2022

او سال‌ها پیش در «بازی تاج‌وتخت» برای بازی در نقش کالیسی و در واقع برای نقش دنریس تارگرین تست داده بود. اما در نهایت این نقش به امیلیا کلارک رسید.

اولسن گفت که شنیده است که بازی او در فصل دوم سریال خاندان اژدها 2022 حتمی شده است و در واقع مردم این خبر را پذیرفته اند. الیزابت گفت: “بازیگری رویایی سرگرم کننده است، بله. اما شنیده ام که خبر ایفای نقش من در سریال خاندان اژدها تایید شده است که این یک خبر عجیب تر است.”

بازیگر نقش وانداویژن گفت: «[من دوست دارم] به هر چیز، شخصیت و داستان خوبی که ارزش بازی کردن داشته باشد، فکر کنم. این سریال نوآورانه است و شخصیت های فوق العاده ای دارد. »

منبع CNN

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =