تریلر سریال 2022 The Watcher با بازی نائومی واتس

2022 The Watcher

2022 The Watcher یک سریال محصول نتفلیکس است که توسط رایان مورفی و ایان برنان ساخته شده است. گروه بازیگری ایت شامل «نائومی واتس»، «بابی کاناوله»، «جنیفر کولیج»، «مارگو مارتیندیل»، «میا فارو»، «کریستفر مک‌دونالد»، «ریچارد کینگ» هستند.

 

کارنامه حرفه ای نائومی واتس

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلمی درام به‌نام تنها برای عشق (۱۹۸۶) در استرالیا آغاز کرد و سپس در سریال‌های تلویزیونی هی بابا..! (۱۹۹۰)، عروس‌های مسیح (۱۹۹۱) و خانه و دوری (۱۹۹۱) و در کنار نیکول کیدمن و تانیدا نیوتون در فیلم کمدی-درام فیلترینگ (۱۹۹۱) ظاهر شد.

واتس پس از آمدن به ایالات متحده آمریکا، در فیلم‌های دختر تانک (۱۹۹۵) کودکان ذرت ۴: گردهمایی (۱۹۹۶) و زیبایی خطرناک (۱۹۹۸) و همچنین سریال تلویزیونی خواب‌گردها (۱۹۹۷–۱۹۹۸) نقش‌آفرینی کرد.

واتس به دلیل بازی در نقش ماریا بنت در فیلم غیرممکن (۲۰۱۲)، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در دهه ۲۰۱۰، او در فیلم‌هایی مانند بردمن (۲۰۱۴)، وینسنت مقدس (۲۰۱۴)، تا وقتی جوانیم (۲۰۱۴)، قلعه شیشه‌ای (۲۰۱۷) و لوس (۲۰۱۹) بازی کرد.

 

داستان سریال

 این سریال داستان واقعی  یک زوج متاهل را دنبال می کند که پس از نقل مکان به خانه رویایی خود در نیوجرسی، از طریق نامه هایی که توسط یک شکارچی به نام The Watcher امضا شده، مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. برای اولین بار در 13 اکتبر 2022 برنامه ریزی شده است.

تریلر سریال 2022 The Watcher:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =