تریلر فیلم 2023 The Adults اثر تحسین شده در جشنواره برلین

تریلر فیلم 2023 The Adults

تریلر فیلم 2023 The Adults منتشر شد. بزرگسالان یک فیلم کمدی درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی داستین گای دفا و با بازی مایکل سرا، هانا گراس، سوفیا لیلیس و واوی جونز است. این داستان فیلم اریک را دنبال می‌کند که قصد دارد سفری کوتاه‌تر به خانه داشته باشد. اما متوجه می‌شود که رابطه با دو خواهرش و اعتیادش به یک بازی پوکر محلی را متعادل می‌کند.

این فیلم نامزد رقابت برای جایزه Encounter در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین است، جایی که اولین نمایش جهانی آن در 18 فوریه 2023 انجام شد. قرار است در 18 آگوست 2023 توسط Variance Films و Universal Pictures Content Group منتشر شود.

 

داستان فیلم

اریک می خواهد یک سفر کوتاه به خانه داشته باشد. اما زمانی که اریک به دو خواهرش می رسد. اوضاع تغییر می کند و این سفر به یک اقامت نوستالژیک تبدیل می شود. تمایل او برای اثبات اینکه بهترین بازیکن پوکر شهر است نیز بازگشت او را متوقف می کند. روابط تیره او با خواهرش راشل، و تلاش های خواهر کوچکشان مگی برای احیای رفاقتی که زمانی با هم داشتند، باعث می شود اریک و راشل با واقعیت هایی که بین آنها وجود دارد، روبرو شوند.

این فیلم قرار است در تاریخ 18 آگوست 2023 منتشر شود.

تریلر فیلم 2023 The Adults :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =