تیلور سوئیفت و جو آلوین از هم جدا شدند !

در حالی که سوئیفت در آمریکا برای تور پرفروش Eras خود در حال سفر است، اعلام شد که تیلور سوئیفت و جو آلوین از هم جدا شدند ،آن ها پس از شش سال رابطه مشترک به صورت مسالمت آمیز و با خوشی از هم جدا شدند!

طبق گزارش نشریه Entertainment Tonight که اولین منبعی بود که این خبر را منتشر کرد. جو آلوین که در تور های قبلی سوئیفت حضور داشته در تور Eras دیده نشده. چرا که از او جدا شده است.

در طول سال‌ها، این زوج مشهور زندگیش خویش را خصوصی نگه داشتند و بازیگر انگلیسی 32 ساله و خواننده برنده گرمی 33 ساله اما در مورد شایعات نامزدی از هدفشان منحرف شدند. و درباره اش حرف زدند.

نامزدی و ازدواج تیلور و جو!؟

آلوین قبلاً به نشریه WSJ. گفته بود: «اگر برای هر باری که به من گفته شده نامزد کرده‌ام. یک پوند داشتم، سکه‌های پوند زیادی داشتم.»

او در مورد اینکه آیا قرار است با تیلور سوئیفت ازدواج کند. افزود: «یعنی حقیقت این است که اگر پاسخ مثبت بود، نمی‌گفتم و اگر جواب منفی بود، باز هم نمی‌گفتم».

تیلور سوئیفت و جو آلوین از هم جدا شدند

سوئیفت که خود سابقه بازیگری دارد، در سال 2016 با بازیگر Boy Erased آشنا شد. یک منبع قبلاً به مجله PEOPLE. گفته بود. که سوئیفت از رابطه اش “بسیار خوشحال است”. این منبع افزود: “او سنگ صبور اوست. رابطه آنها بالغانه و فوق العاده است.”

این زوج همچنین در همه گیری کرونا، شروع به همکاری در زمینه موسیقی کرده بودند که با برنده شدن جوایز گرمی به اوج خود رسید. آلبوم های 2020 Folklore و Evermore هر کدام شامل همکاری با جو آلوین بود که چندین آهنگ با نام مستعار William Bowery نوشت. فولکلور در نهایت جایزه گرمی 2021 را برای آلبوم سال به خانه برد و Evermore نامزد همان جایزه در مراسم سال 2022 شد.

سوئیفت حتی در حین سخنرانی دریافت همین جایزه گرمی گفت:

“جو اولین کسی است که تک تک آهنگ هایی که می نویسم را برایش اجرا می کنم و بهترین زمان را برای نوشتن آهنگ با او در قرنطینه سپری کردم.”

تیلور سوئیفت و جو آلوین از هم جدا شدند

به نظر می‌رسد بسیاری از آهنگ‌های عاشقانه آلبوم ۲۰۱۷ سوئیفت – «Gorgeous»، «Call It What You Want» و «Delicate» – الهام‌گرفته از آلوین و رابطه مخفیانه این زوج است.

و حال با انتشار خبر تیلور سوئیفت و جو آلوین از هم جدا شدند ، طرفداران را ناراحت کرد. آن ها این خبر را با ناراحتی در لامیلیون ها توییت ترند کردند.

تیلور سوئیفت بعد از تور خودش قرار است درمقابل اما استون در Cruella 2 بازی کند. سوئیفت اخیرا با آلبوم Midnights رکورد شکنی کرد.

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 10 =